Städ bil och städpersonal

Flyttstädning Örebro

Flyttstädning till fast pris

Flyttstädning är något de flesta vill undvika. Vi kan hjälpa dig med flyttstädningen i Örebro med omnejd så att du slipper. Detta till ett förhållandevis lågt pris med tanke på det väldigt förmånliga rutavdraget som halverar arbetskostnaden.

Kika gärna på vår prislista för flyttstädning.

Vad kostar det?

Den lägsta kostnaden på en flyttstädning kan vi göra för så lågt pris som 1200 kr, men då gäller det en boyta på max 30 kvm.

Du kan kontakta oss och inhämta ett gratis prisförslag. Prisförslaget kan väljas att vara fast eller löpande räkning. Väljer du fast prisform så betyder det att vi städar tills dess att flyttstädningen blir godkänd.

Varmt välkommen att kontakta oss för ett gratis kostnadsförslag!

50% rutavdrag

Kvalitetsgaranti

Fast eller timpris

Försäkrade

Begär Offert

Vad ingår vid flyttstädningen?

  • Golv dammsugs och torkas av. Målade ytor, golvlister och fönsterkarmar rengörs grundligt.
  • Persienner rengörs.
  • Samtliga element, även bakom.
  • Dörrar, garderober och övriga hyllplan samt i de fall skjutdörrar finns i bostaden rengörs, både runtom samt ovan.

Fönstren tvättas både invändigt, utvändigt och mellan glasen i de fall fönstren är av sådan art att de kan delas .

Även karmar, foder, fönsterbleck rengörs.

  • Målade ytor och kakel rengörs.
  • Skåp, lådor och dess hyllpan.
  • Kyl och frys, både invändigt, utvändigt och under.
  • Spisen dras fram och rengörs på sidor, väggen och golvet bakom samt kok- och stekplattor.
  • Ugn rengörs invändigt samt dess plåtar och eventuella galler.
  • Köksfläkt och filter plockas isär och rengörs.
  • Golv dammsugs och våttorkas med medel som golvytan tål.
  • Kakel och klinkers rengörs. Även golvbrunnen rensas.
  • Badkar (invändigt, utvändigt samt under), handfat, toalett och badrumsskåp.
  • Golv dammsugs och våttorkas.

Tillägg som kan påverka kostnaden

  • Inglasad balkong – 550 kr extra
  • Disk/tvättmaskin/torktumlare – 100 kr extra

Att tänka på vid flyttstädningsdagen

Det finns vissa saker som du behöver ha klart i bostaden före det att vi kliver in i bostaden för att utföra städuppdraget.

  • Bostaden behöver vara tom på föremål och möbler till den grad som är möjlig åtminstonde
  • Frysen behöver vara avfrostad och gärna framdragen så att vi enklare kan städa bakom kyl/frys
  • Använd gärna inte spisen på åtminstonde några timmar före själva flyttstädningen

Flyttstädning åt privatpersoner

Flyttstädning Örebro pris

Vi är proffs på flyttstädningar och gör det till ett konkurrenskraftigt pris med kvalitetsgaranti.

Om du vill veta priset för just din flyttstädning så är du varmt välkommen att kontakta oss för att få ett prisförslag som du sedan kan fundera över i lugn och ro.

Beroende på hur just din situation ser ut så kan vi vara flexibla och exempelvis åta oss uppdrag även utanför ordinarie arbetstid. Är du ute efter andra tjänster än just flyttstädning såsom en flytthjälp i Örebro eller övriga städtjänster så hjälper vi dig gärna!

Ta del av våra kundrecensioner för att vara säker på att vi kommer att möta dina behov och önskemål med ett resultat du blir supernöjd med.

Kontakta oss genom att ringa, mejla eller fylla i ett av våra formulär direkt på vår hemsida.

Varmt välkommen till oss på Flytt & Städfix i Örebro!

Flyttstädat kontor

Företagstjänster

Flyttstädning åt företag i Örebro kommun

Vi erbjuder även företagare hela vårt artilleri av städtjänster. Flyttstädningar av kontor, stora som små.

Har du behöv av övriga städtjänster bistår vi självklart även med det!

Genom att vara högt flexibla kan vi anpassa oss efter dina förutsättningar oavsett vad de än må vara.

Förvänta dig service av högsta kvalitet till ett konkurrenskraftigt pris.
Vi drar aldrig ner på kvaliteten, vårt mål är att du blir så nöjd så att du blir en återkommande kund.

Låt oss frigöra tid så att du kan ställa in siktet på det som är viktigast för dig – din kärnverksamhet.

Flytt & Städfix Mälardalen AB
Flyttstädning åt företag i Örebro

50% av arbetskostnaden genom RUT

Rutavdraget reducerar arbetskostnaden med 50% till skillnad från ROT-avdraget som endast ger ett avdrag om 30% på arbetskostnaden. För städtjänster såsom flyttstädning gäller rutavdraget, vilket vi även administrerar åt dig som kund.

Det du betalar är den kostnaden som kommer efter rutavdraget, vilket betyder att du inte behöver fylla i några blanketter eller liknande för att rutavdraget skall gå genom, dock behöver du ha betalat skatt genom inkomster för att kunna tillgodogöra dig avdraget.

Läs gärna mer om rutavdraget på Skatteverkets hemsida.

50%
RUT

Försäkrat och tryggt

För din trygghet är vi givetvis försäkrade vilket gör att även om vi som företag av någon anledning skulle sakna täckning för att ersätta en skada som uppstått i samband med att du anlitar oss så träder vårt försäkringsbolag in och täcker allt!

Nu sker det sällan några olyckor men för att du skall känna dig trygg och bekväm med att anlita oss tycker vi att det är viktigt att nämna.

Våra medarbetare har utfört tusentals flyttstädningar och är även utbildade så de har bra koll på hur skador undviks – du kan känna dig helt trygg – det är vårt löfte till er!

Adam Alahmad

Hejsan! Välkomna till Flytt och Städfix, jag heter Adam och driver Flytt och Städfix. Jag är även ansvarig för innehållet på flytt och städfix där vår ambitionen är att bli Sveriges största kunskapasbank inom flytt och städ. Vi arbetar med att skapa upp bra och tydliga guider för att göra det enklare för dig som ska flytta.